Mads Ostberg, který letos startuje za svůj soukromý tým Adapta s vozem Ford Fiesta RS WRC v MS, se snaží domluvit s Prodrivem ohledně startů s vozem MINI John Cooper Works WRC v sezoně 2013.
Mads Ostberg by mohl být po Juho Hänninenovi dalším skandinávcem, který by mohl postavit program MINI ve WRC na nohy. Nor doufá, že dospěje ke společné dohodě s Prodrivem ohledně startů v sezoně 2013.
Zároveň by se však mohla Ostbergovi naskytnout příležitost stát se továrním jezdcem Fordu. Podle posledních zpráv šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, na poslední chvíli navýšil svoji nabídku Jarimu-Mattimu Latvalovi, která by teď měla dosahovat stejné výše, jako ta od VW. Problémem je ale nejistá budoucnost Fordu v MS. Pokud by tedy Latvala odešel, tak by bylo u Fordu jedno místo volné a nejžhavějším kandidátem by byl právě Mads.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?