Ostberg se snaží domluvit s Prodrivem na startech s MINI John Cooper Works WRC

Ostberg, Mads - Andersson, Jonas
Ostberg, Mads - Andersson, Jonas, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 12. října 2012 11:44
Sdílej:

Mads Ostberg, který letos startuje za svůj soukromý tým Adapta s vozem Ford Fiesta RS WRC v MS, se snaží domluvit s Prodrivem ohledně startů s vozem MINI John Cooper Works WRC v sezoně 2013.

Mads Ostberg by mohl být po Juho Hänninenovi dalším skandinávcem, který by mohl postavit program MINI ve WRC na nohy. Nor doufá, že dospěje ke společné dohodě s Prodrivem ohledně startů v sezoně 2013. 

Zároveň by se však mohla Ostbergovi naskytnout příležitost stát se továrním jezdcem Fordu. Podle posledních zpráv šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, na poslední chvíli navýšil svoji nabídku Jarimu-Mattimu Latvalovi, která by teď měla dosahovat stejné výše, jako ta od VW. Problémem je ale nejistá budoucnost Fordu v MS. Pokud by tedy Latvala odešel, tak by bylo u Fordu jedno místo volné a nejžhavějším kandidátem by byl právě Mads.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.