Mads Ostberg, který letos startuje za svůj soukromý tým Adapta s vozem Ford Fiesta RS WRC v MS, se snaží domluvit s Prodrivem ohledně startů s vozem MINI John Cooper Works WRC v sezoně 2013.
Mads Ostberg by mohl být po Juho Hänninenovi dalším skandinávcem, který by mohl postavit program MINI ve WRC na nohy. Nor doufá, že dospěje ke společné dohodě s Prodrivem ohledně startů v sezoně 2013.
Zároveň by se však mohla Ostbergovi naskytnout příležitost stát se továrním jezdcem Fordu. Podle posledních zpráv šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, na poslední chvíli navýšil svoji nabídku Jarimu-Mattimu Latvalovi, která by teď měla dosahovat stejné výše, jako ta od VW. Problémem je ale nejistá budoucnost Fordu v MS. Pokud by tedy Latvala odešel, tak by bylo u Fordu jedno místo volné a nejžhavějším kandidátem by byl právě Mads.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.