Mikko Hirvonen vyhrál asfaltovou soutěž ve Francii, kterou absolvoval v rámci přípravy na zdejší podnik MS. Rallye Vosgien připravila pro účastníky obtížné povětrnostní podmínky, Fin porazil Madse Ostberga s Fordem Fiesta RS WRC.
"Na asfaltu jsem ještě za takových podmínek nejel. Najednou se spustil takový liák, sotva jsme rozpoznali cestu. Museli jsme se vypořádat i s hustou mlhou. Musel jsem jet velmi opatrně, abych se nedopustil žádné chyby," líčí své pocity jezdec Citroënu. Během soutěže ale na jezdce čekalo také slunce.
Během celé rally se ale Mikko postupně odpoutávál od své konkurence a nakonec vyhrál soutěž s náskokem 22 vteřin před nejbližším pronásledovatelem, Madsem Ostbergem s Fordem Fiesta RS WRC. Na třetím místě byl v cíli klasifikován mladý nadějný francouzský jezdec Sébastien Chardonnet s vozem DS3 WRC.
"S DS3 WRC jsme získali další zkušenosti na asfaltu a navíc jsem s ní poprvé vyhrál. Teď musíme těchto poznatků na rally ve Francii využít," zakončil Mikko Hirvonen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?