Mikko Hirvonen vyhrál asfaltovou soutěž ve Francii, kterou absolvoval v rámci přípravy na zdejší podnik MS. Rallye Vosgien připravila pro účastníky obtížné povětrnostní podmínky, Fin porazil Madse Ostberga s Fordem Fiesta RS WRC.
"Na asfaltu jsem ještě za takových podmínek nejel. Najednou se spustil takový liák, sotva jsme rozpoznali cestu. Museli jsme se vypořádat i s hustou mlhou. Musel jsem jet velmi opatrně, abych se nedopustil žádné chyby," líčí své pocity jezdec Citroënu. Během soutěže ale na jezdce čekalo také slunce.
Během celé rally se ale Mikko postupně odpoutávál od své konkurence a nakonec vyhrál soutěž s náskokem 22 vteřin před nejbližším pronásledovatelem, Madsem Ostbergem s Fordem Fiesta RS WRC. Na třetím místě byl v cíli klasifikován mladý nadějný francouzský jezdec Sébastien Chardonnet s vozem DS3 WRC.
"S DS3 WRC jsme získali další zkušenosti na asfaltu a navíc jsem s ní poprvé vyhrál. Teď musíme těchto poznatků na rally ve Francii využít," zakončil Mikko Hirvonen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?