Vítěz Rally Portugal, Mads Ostberg, se stal mentorem budoucí možné hvězdy, Franka Toreho Larsena.
Larsen už pro příští soutěž, Rally Sorland, přestupuje do rodinného týmu Ostbergů, Adapta Motorsport, když bude pilotovat Ford Fiesta R2. Otec Madse , Morten Ostberg, který svého syna dovedl ke čtyřem norským titulům, od mladého Nora hodně očekává: "Franka Toreho máme za velmi slibného a nadšeného mladého jezdce, před kterým je dlouhá a úspěšná kariéra a to jak národní, tak i mezinárodní. To samé platí i pro jeho spolujezdce [Torsteina Eriksena]. S Madsem a Jonasem [Anderssonem] jako mentory budou moci Frank Tore a Torstein čerpat z jejich rad a Mads a Jonas jim mohou být inspirací pro jejich další kroky."
Frank Tore Larsen k tomu říká: "S nabídkou jsem velmi spokojený a podpora od Madse, Jonase a týmu nám pomůže v rozvoji. Již jsme začali pokukovat po možnostech pro rok 2013 a já věřím, že toto může být dlouhodobé partnerství."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?