Díky prvnímu vítězství ve své kariéře v MS stoupá sebevědomí Madse Ostberga. Podle svých slov si bude jezdec moci v budoucnosti více dovolit riskovat.
Mads Ostberg získal v Portugalsku vítězství až po diskvalifikaci Mikko Hirovnena. V prvních reakcích, které vítěz poskyt médiím označil svoje vítězství za "zvláštní". Mnozí pokládají první vítězství za vůbec jedno z nejdůležitějších v kariéře jezdce. Mads Ostberg ale již několikrát dokázal, že ve svých 24 letech patří mezi vycházející hvězdy toto sportu.
"Moje zdravá sebedůvěra je dobrá. Je možné, že si teď budu moci dovolit více tlačit a podstoupit větší riziko. Jasně, pochopitelně nechci vyrobit nějakou nehodu, ale podle mě na to teď více přitlačím a budu ochotný jít do většího rizika. Vím, že zvládnu i tyto těžké podmínky," říká jezdec týmu Adapta. Jen připoměňme, že i přesto, že Mads nestihl Rally Monte Carlo, tak je momentálně na 3. příčce mezi jezdci.
Odstup na vedoucího Sébastiena Loeba je pouhých 13 bodů. Může Nor zabojovat přímo o mistrovský titul? "Byl to skvělý start do sezony a momentálně se držím mezi jezdci na třetí pozici. V Argentině o bednu bojovat asi nebudeme, ale až se opět vrátíme na pro nás známé podniky, tak zabereme." Vloni dojel v Argentině Nor na 5. pozici, ztráta na vítězného Loeba však byla 5 minut.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?