Díky prvnímu vítězství ve své kariéře v MS stoupá sebevědomí Madse Ostberga. Podle svých slov si bude jezdec moci v budoucnosti více dovolit riskovat.
Mads Ostberg získal v Portugalsku vítězství až po diskvalifikaci Mikko Hirovnena. V prvních reakcích, které vítěz poskyt médiím označil svoje vítězství za "zvláštní". Mnozí pokládají první vítězství za vůbec jedno z nejdůležitějších v kariéře jezdce. Mads Ostberg ale již několikrát dokázal, že ve svých 24 letech patří mezi vycházející hvězdy toto sportu.
"Moje zdravá sebedůvěra je dobrá. Je možné, že si teď budu moci dovolit více tlačit a podstoupit větší riziko. Jasně, pochopitelně nechci vyrobit nějakou nehodu, ale podle mě na to teď více přitlačím a budu ochotný jít do většího rizika. Vím, že zvládnu i tyto těžké podmínky," říká jezdec týmu Adapta. Jen připoměňme, že i přesto, že Mads nestihl Rally Monte Carlo, tak je momentálně na 3. příčce mezi jezdci.
Odstup na vedoucího Sébastiena Loeba je pouhých 13 bodů. Může Nor zabojovat přímo o mistrovský titul? "Byl to skvělý start do sezony a momentálně se držím mezi jezdci na třetí pozici. V Argentině o bednu bojovat asi nebudeme, ale až se opět vrátíme na pro nás známé podniky, tak zabereme." Vloni dojel v Argentině Nor na 5. pozici, ztráta na vítězného Loeba však byla 5 minut.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?