Poté, co byl Mads Ostberg v Mexiku čtvrtý, chce v Portugalsku zpět na bednu. Určité změny v set upu by měly pomoci.
Mads Ostberg letos startoval zatím do dvou soutěží. Pitot týmu Adapta, který do MS nasazuje Ford Fiesta RS WRC, byl ve Švédsku třetí a v Mexiku čtvrtý. Zajímavé zkušenosti Nor načerpal na šotolinových tratích v Mexiku.
"Zkusili jsme tam pár věcí, které chceme ještě v rámci testů před Portugalskem dále prozkoumat. Budeme teď pracovat hodně na strategii, abychom jí měli do puntíku propracovanou," řekl Mads Ostberg pro wrc.com. Poté, co vloni Mads získal dvě podia je teď, po dvou závodech sezony 2012, na nejlepší cestě udělat další pokrok: "Jsem si jistý, že auto můžeme ještě hodně vylepšit. Mám tam ještě rezervu. Snad budeme v Portugalsku jet opět o podium."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?