Nejrychlejší privátní jezdec MS, Mads Ostberg, prohlásil, že se velmi přiblížil původně neplánovanému startu na Rally New Zealand. Norovi se zřejmě podařilo sehnat dodatečné finance.
Mads Ostberg původně neměl v plánu start na zdejší soutěži, jeho tým Adapta potvrdil, že je start na Novozélandské rally příliš finančně nákladný. Madsi se ale povedl velmi podařený start do letošní sezony (Monte Carlo vynechal, ve Švédsku byl 3., v Mexiku 4.), což by ho mohlo posunout i na start Novozélandské rally.
"Jednáme se spoustou lidí. Momentálně to nevypadá zas tak špatně, dokonce bych řekl, že dobře. Pochopitelně, že chci letět na Nový Zéland a soutěžit na tamějších tratích. Nikdy dříve jsem tam nejel, ale určitě by bylo krásné se tam svést a získat nějaké body navíc," připouští Mads.
Ostberg je po povedeném startu sezony na celkové 4. příčce. Za zmínku určitě stojí, že zatím poráží tovární jedničku týmu Fordu, Jariho-Mattiho Latvalu. Jen dodejme, že Rally New Zealand se jede ve druhé půlce června.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?