Mads Ostberg startující i letos s Fordem Fiesta RS WRC prohlásil, že po zisku jeho třetího podiového umístění v kariéře (první dvě vloni ve Švédsku a ve Walesu) je ještě hladovější po zisku dalších pódiových umístění.
Mads Ostberg nestihl start v Rally Monte Carlo, a tak byla po úspěchu na Rally GB 2011 (2. v cíli) jeho další soutěží v MS až Rally Sweden 2012 (3. v cíli). Nor odstartuje do všech zbývajících soutěží v letošním šampionátu - výjimkou je Rally Nový Zéland, která v plánu Madse nefiguruje. Ostberg ale prohlásil, že se startu na Novém Zélandu ještě úplně nevzdal.
"Je skvělé, že jsme ve Švédsku zajeli takto. Před startem jsem odjel pár sněžných rally, takže jsem byl dobře připraven. Před startem jsem ale doufal, že dokážeme ještě o jednu pozici vylepšit náš loňský výsledek ze Švédska (byli 2.). Jenže v pátek jsme ztratili moc času na Jariho-Mattiho Latvalu a Mikku Hirvonena, takže na nás zbyl boj o 3. místo s Petterem Solbergem," říká Osberg.
"Chtěl bych letos stát častěji na podium. Na některých podnicích pojedeme letos podruhé, což mi pomůže, ale nikdy nebude jednoduché bojovat proti 4 velkým jezdcům. Pro letošek máme dobrý program, zatím to vypadá, že nepojedeme pouze na Novém Zélandu. Ale kdo ví? Třeba, když získáme další dobrá umístění, tak dostaneme i větší podporu od sponzorů - a to je přesně můj cíl."
Tip: Foto Madse Ostberga a Fordu Fiesta RS WRC z Rally Sweden naleznete pod článkem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?