Mads Ostberg vstupuje do MS v automobilových soutěžích ve Švédsku, kde se jede na jeho oblíbeném povrchu - sněhu. Vloni vystoupil Nor až na 2. příčku a byl překvapením soutěže, letos by si chtěl boj o podium zopakovat.
Loni v MS poprvé naplno zazářila hvězda Mads Ostberga. Dlouho bojoval o první místo s Mikkou Hirvonenem, nakonec byl druhý - jeho doposud nejlepší výsledek v MS. I přes tento výsledek a další z loňska, se musel Nor dlouho o starty v letošním MS obávat. Teprve zkraje ledna bylo oznámeno, že bude startovat s vlastní Fiestou RS WRC. Privátní starty ale bude podporovat M-Sport.
Kvůli tomuto zdržení nestihl jezdec start na Rally Monte Carlo, a tak bude letos jeho první soutěží právě Švédská rally. V rámci přípravy na start v MS se Mads zúčastnil tří severských soutěží. Minulý víkend si při své poslední "přípravné" soutěží zopakoval loňský souboj s Mikkou Hirovnenem. Stejně jako loni i na Rally Finnskog získal Fin nad Norem převahu.
Tento start ale Ostberga naplňuje optimismem: "Na třech rychlostních zkouškách jsem byl rychlejší jak Mikko Hirvonen, to mi dodává sebedůvěru před startem ve Švédsku," cituje 24letého soutěžáka server wrc.com. 24letý soutěžák dodává: "Po takovém tréninku vím, že budu schopný držet krok s nejlepšími a bojovat o pódium."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?