Podle Madse Ostberga byl jeho návrat na tratě World Rally Championship pozitivní zkušností i přes množství defektů, které ovlivnily jeho výkon za volantem Fordu Fiesta RS WRC.
Mads Ostberg a jeho navigátor, Jonas Andersson, se na Rally de France vrátili zpět do kalendáře WRC poté, co z finančních důvodů vynechali závod v Austrálii. Ve Francii si připsali slušné sedmé místo.
"Jsem velmi potěšen tím, jak tento víkend probíhal. Během prvních dvou dní jsme kvůli pomalým defektům ztratili 3 minuty. Pak jsme měli během posledního dne na poslední RZ defekt pravé přední, což bylo trochu frustrující. Během určité části soutěže jsem cítil, že na to mohu opravdu tlačit, užil jsem si sobotu a neděli, kdy jsem měl opravdu dobrý pocit z auta. Neděle byla obzvláště pozitivní, protože jsem byl spokojen se svou rychlostí. Myslím, že před dalším asfaltem je dobré mít z auta dobrý pocit. Tento víkend jsme zaznamenali nějaká velká zlepšení," říká Mads.
Mads ve Francii na cestě za 7. místem...
Ostberguv napnutý rozpočet znamená, že ještě není jasné, jak bude jezdit v budoucnu. Na nadcházející asfaltový podnik ve Španělsku se přihlásil, ale jeho účast na finále sezony ve Walesu je nepravděpodobná.
"Musím říct, že jsem se svým progresem na asfaltu spokojen. Už se těším do Španělska, abych se mohl zlepšit ještě více," uzavřel 23letý Nor.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.