Rally Finland by mohla být poslední soutěží letošního roku pro Madse Ostberga. Norovi totiž docházejí peníze.
Mads Ostberg všechny překvapil, když před touto sezonou oznámil, že by letos měl absolvovat kompletní program ve WRC za volantem Fordu Fiesta WRC připravovaného M-Sportem. Po sedmi závodech je stále mladý Nor mezi jezdci průběžně šestý. Jeho nejlepším umístěním je druhé místo z únorové Rally Sweden.
Nicméně jeho snaha zajistit si budget na celou sezonu nebyla úspěšná. Už teď Mads potvrdil, že se nezúčastní zářiové rally v Austrálii. "Máme dost peněz po Fisko a myslím i Německo, ale pak už není nic potvrzeného. Dokonce ani Velká Británie, což je ostuda," řekl 23letý jezdec během Rally Acropolis, kde se mu nepodařilo získat body, protože ho ze hry vyřadila během prvního dne mechanická závada.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?