Robert Kubica může udělat další důležitý krok v rekonvalescenci. Polák již totiž nemusí být v nemocnici.
Asi 2,5 měsíce po těžké nehodě může Robert Kubica opustit nemocnici v Petra Ligure. Podle mluvčího nemocnice, Roberta Carrozziniho, již nehrozí nebezpečí infekce, a tak již není nutné, aby Kubica v nemocnici dále zůstával. Své propuštění by měl potvrdit i sám jezdec.
O celé záležitosti informovala polská agentura "PAP". Jen připomeňme, že Kubica utrpěl vážná zranění 6. února 2011, když se účastnil Rallye Ronde di Andora. Na jednodenní soutěži Kubica se svým spolujezdcem, Jakubem Gerberem, vylétl z trati a narazil do svodidel.
Robert se ještě stačil svést s letošním Renaultem R31 alespoň při testech
Auto bylo poškozeno špatně uchyceným svodidlem, když část svodidla doslova projela celým autem Škoda Fabia S2000 a poranila Kubicovi nohu a ruku. Polský závodník navíc utrpěl těžká vnitřní zranění.
Od té doby podstoupil Kubica několik operací. Doktoři naštěstí vždy mohli oznámit, že se zdravotní stav jezdce zlepšuje. Kubica se již může na zraněnou nohu i postavit a se zraněnou rukou může také pohybovat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.