SHAKEDOWN; Že by se po nevydařeném vstupu do letošní sezony začalo u Pettera Solberga blýskat na lepší časy? Nor se svou DS3 WRC zvítězil v opožděném shakedownu na Jordan Rally.
Původně měly být dnes odjety první ostré zkoušky další soutěže MS, nicméně vše je nakonec jinak. Shadedown dnes odpolene otevřel rally v Jordánsku. Večer je na programu oficiální start soutěže.
Až zítra začíná první ostrá zkouška čtvrté soutěže letošní sezony. Nejrychlejší čas na shakedownu zajel Petter Solberg, když byl o čtyři desetiny sekundy rychlejší než úřadující mistr světa, Sébastien Loeb. "Poslední tři roky pro nás nedopadly úplně podle představ. Ale možná se to teď obrátí a budeme schopni získat podium, na které už dlouho čekáme," říká Petter.
"Letos jsme byli nejrychlejší na 14 RZ, jen Seb Loeb dokázal zajet nejrychlejší čas na více zkouškách. Rychlost je definitivně zde."
Shakedown Jordan Rally:
1. Solberg P. (Citroen DS3 WRC) 1:15,1 min
2.Loeb (Citroen DS3 WRC) +0,4 s
3. Latvala (Ford Fiesta WRC) +0,7 s
4. Hirvonen (Ford Fiesta WRC) +0,8 s
=4. Ogier (Citroen DS3 WRC) +0,8 s
6. Wilson (Ford Fiesta WRC) +1,7 s
=6. Raikkonen (Citroen DS3 WRC) +1,7 s
8. Solberg H. (Ford Fiesta WRC) +1,8 s
9. Ostberg (Ford Fiesta WRC) +2,7 s
10. Al-Attiyah (Ford Fiesta S2000) +2,9 s
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.