Všechny zkoušky plánované na zítřejší den byly definitivně zrušeny. Důvodem je pozdní příjezd materiálu a závodních vozů jednotlivých týmů.
Organizátoři podniku se dnes dopoledne sešli se zástupci FIA, aby se dohodli na změně harmonogramu. Trajekt, který vezl 37 kamionů s vybavením jednotlivých týmů a závodní vozy dorazil do Izraelské Haify až dnes v 11 hodin místního času. Poté muselo dojít k proclení a až poté se celý konvoj mohl vydat na cestu do Jordánska.
Kamiony by do servisního parku měly dorazit nejdříve dnes o půlnoci. Organizátoři nemají jinou možnost, než změnit zítřejší program. "Loď, která měla dovést vybavení pro týmy, se po cestě z Evropy hned dvakrát rozbila. Naštěstí už jsou momentálně všechny vozy na pevnině a dnes večer by se měli dostat k Mrtvému moři," říká Randa Nabulsi, pracovník Rally Jordánska.
"Rozhodnutí, že změníme harmonogram prvního dne, bylo provedeno společně. Všichni se tudíž můžeme těšit na slavnostní start, který se bude konat zítra v Jerashu. V pátek ráno na nás všechny čeká ostrý start do soutěže."
Důležité tedy je, že páteční a sobotní program soutěže proběhne jak bylo původně naplánovano. Soutěž začne v pátek ráno původně RZ7 Suwayama.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.