Všechny zkoušky plánované na zítřejší den byly definitivně zrušeny. Důvodem je pozdní příjezd materiálu a závodních vozů jednotlivých týmů.
Organizátoři podniku se dnes dopoledne sešli se zástupci FIA, aby se dohodli na změně harmonogramu. Trajekt, který vezl 37 kamionů s vybavením jednotlivých týmů a závodní vozy dorazil do Izraelské Haify až dnes v 11 hodin místního času. Poté muselo dojít k proclení a až poté se celý konvoj mohl vydat na cestu do Jordánska.
Kamiony by do servisního parku měly dorazit nejdříve dnes o půlnoci. Organizátoři nemají jinou možnost, než změnit zítřejší program. "Loď, která měla dovést vybavení pro týmy, se po cestě z Evropy hned dvakrát rozbila. Naštěstí už jsou momentálně všechny vozy na pevnině a dnes večer by se měli dostat k Mrtvému moři," říká Randa Nabulsi, pracovník Rally Jordánska.
"Rozhodnutí, že změníme harmonogram prvního dne, bylo provedeno společně. Všichni se tudíž můžeme těšit na slavnostní start, který se bude konat zítra v Jerashu. V pátek ráno na nás všechny čeká ostrý start do soutěže."
Důležité tedy je, že páteční a sobotní program soutěže proběhne jak bylo původně naplánovano. Soutěž začne v pátek ráno původně RZ7 Suwayama.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.