Všechny zkoušky plánované na zítřejší den byly definitivně zrušeny. Důvodem je pozdní příjezd materiálu a závodních vozů jednotlivých týmů.
Organizátoři podniku se dnes dopoledne sešli se zástupci FIA, aby se dohodli na změně harmonogramu. Trajekt, který vezl 37 kamionů s vybavením jednotlivých týmů a závodní vozy dorazil do Izraelské Haify až dnes v 11 hodin místního času. Poté muselo dojít k proclení a až poté se celý konvoj mohl vydat na cestu do Jordánska.
Kamiony by do servisního parku měly dorazit nejdříve dnes o půlnoci. Organizátoři nemají jinou možnost, než změnit zítřejší program. "Loď, která měla dovést vybavení pro týmy, se po cestě z Evropy hned dvakrát rozbila. Naštěstí už jsou momentálně všechny vozy na pevnině a dnes večer by se měli dostat k Mrtvému moři," říká Randa Nabulsi, pracovník Rally Jordánska.
"Rozhodnutí, že změníme harmonogram prvního dne, bylo provedeno společně. Všichni se tudíž můžeme těšit na slavnostní start, který se bude konat zítra v Jerashu. V pátek ráno na nás všechny čeká ostrý start do soutěže."
Důležité tedy je, že páteční a sobotní program soutěže proběhne jak bylo původně naplánovano. Soutěž začne v pátek ráno původně RZ7 Suwayama.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?