Transport vybavení týmů a tréninkových vozů se nadále zpožďuje, a tak budou tréninkové jízdy odjety v terénních vozech. První etapa by podle posledních zpráv měla být odjeta podle plánu.
Hlavní otázka v Jordánsku teď zní: Kdy konečně dorazí trajekt do Haify? Opožděné odplutí a technické problémy trajektu stojí za extrémním zpožděním. Podle posledních zpráv by loď měla dorazit do cíle v dnešních pozdních odpoledních hodinách.
Pro týmy MS tak začne závod s časem. Budou muset materiál co nejrychleji přesunout do servisu soutěže v Jordánsku. Budou také muset postavit servisní park. Jezdci musí absolvovat své tréninkové jízdy ve vypujčených tréninkových vozech bez Tripmasteru a onboard kamer. Jejich tréninkové vozy jsou totiž také na lodi. Veškeré kontroloní systémy společnosti North One Sport jsou také na trajektu, a tak si organizátoři museli vypujčit sledovací zařízení od organizátorů šampionátu Středního východu, aby mohli jezdce při tréninku nějak kontrolovat.
Organizátoři momentálně počítají s tím, že se soutěž odjede podle plánu. Nicméně zrušení první etapy je stále ještě možné. Stalo by se tak v případě, že by za včas nedorazil materiál. Aby jezdci za soutěž dostali plný bodový příděl, tak musejí odjet alespoň 66% délky trati. Pokud by byla zrušena celá první etapa, tak by pořadatelé v pátek nebo v sobotu museli přidat ještě nějakou RZ (soutěž v Jordánsku se jede od čtvrtka do soboty).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.