Transport vybavení týmů a tréninkových vozů se nadále zpožďuje, a tak budou tréninkové jízdy odjety v terénních vozech. První etapa by podle posledních zpráv měla být odjeta podle plánu.
Hlavní otázka v Jordánsku teď zní: Kdy konečně dorazí trajekt do Haify? Opožděné odplutí a technické problémy trajektu stojí za extrémním zpožděním. Podle posledních zpráv by loď měla dorazit do cíle v dnešních pozdních odpoledních hodinách.
Pro týmy MS tak začne závod s časem. Budou muset materiál co nejrychleji přesunout do servisu soutěže v Jordánsku. Budou také muset postavit servisní park. Jezdci musí absolvovat své tréninkové jízdy ve vypujčených tréninkových vozech bez Tripmasteru a onboard kamer. Jejich tréninkové vozy jsou totiž také na lodi. Veškeré kontroloní systémy společnosti North One Sport jsou také na trajektu, a tak si organizátoři museli vypujčit sledovací zařízení od organizátorů šampionátu Středního východu, aby mohli jezdce při tréninku nějak kontrolovat.
Organizátoři momentálně počítají s tím, že se soutěž odjede podle plánu. Nicméně zrušení první etapy je stále ještě možné. Stalo by se tak v případě, že by za včas nedorazil materiál. Aby jezdci za soutěž dostali plný bodový příděl, tak musejí odjet alespoň 66% délky trati. Pokud by byla zrušena celá první etapa, tak by pořadatelé v pátek nebo v sobotu museli přidat ještě nějakou RZ (soutěž v Jordánsku se jede od čtvrtka do soboty).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.