Při transportu celého materiálu a tréninkových aut do Jordánska se vyskytly problémy. Celé vybavení má dorazit nejdříve zítra. Z tohoto důvodu museli organizátoři soutěže zrušit první etapu.
Vzhledem k tomu, že bylo rozhodnuto o změně dopravy celého vybavení jednotlivých týmů do Jordnánska a byla zvolena cesta po zemi, tak se musela změnit celá logistika. Transport už tak nabral zpoždění, nicméně podle tohoto plánu měl dorazit dnes do Izraelské Haify. To se ale díky problémům s motorem zvolené lodi nestalo.
Podle posledních informací by celá zásilka mohla dorazit nejdříve zítra večer. Tím padá jakákoliv možnost celou akci logisticky stihnout. Pořadatelé na to reagovali zrušením první etapy. Naposledy se něco podobného stalo při Rally Argentina 2007.
Kuriozitou je, že závodní auta předních pilotů již v Jordánsku jsou, protože byly transportovány letecky. Týmy však nemají trénkové vozy a veškeré technické vybavení.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?