Mads Ostberg popisuje svoje vystoupení na právě odjeté rally v Mexiku jako "perfektní výsledek", ačkoliv se mu nepodařilo zopakovat pódiové umístění z únorové Rally Sweden.
Ostberg v soutěži, která se jela v okolí města Leon, dojel se svým Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport Stobart na pátém místě. V průběžném pořadí tak klesl ze druhého na čtvrté místo. Nicméně 22letý Nor řekl, že je rád, že se mu podařilo dokončit všech 22 zkoušek soutěže, které se zúčastnil poprvé.
"Tento výsledek je lepší, než jsem čekal. Byla to pro mě perfektní soutěž. Odjel jsem všechny zkoušky a získal nějaké body. OK nějaká místa jsme získali, protože jezdci před námi měli problémy, ale my jsme ztratili dost času pátečním defektem. Nebýt toho, tak jsme mohli získat lepší výsledek. Jeli jsme docela chytře a neudělali jsme žádnou chybu," říká mladík.
"Nemůžete očekávat, že přijedete na soutěž jako je tato a získáte TOP výsledek. Charakter cest se často měnil a bylo zde hodně rozdílných povrchů. Vše je to o učení, kde můžete zatlačit a jak jet za těchto podmínek."
"Přijeli jsme sem získat zkušenosti z každé zkoušky, zlepšit rozpist a naučit se toho co nejvíce pro budoucí roky. Opravdu jsme nečekali, že bychom tuto soutěž mohli zakončit na takovém místě, jsme velmi šťastní." Ohledně Rally Portugal, která se jede od 24. do 27. března, řekl Ostberg toto: "Budu mít dobrou startovní pozici a tu soutěž znám docela dobře. Užiji si to a snad budu moci zabojovat o lepší pozici."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?