Robert Kubica uvedl, že měl “velké štěstí“, že jeho zranění nejsou po hororové nehodě, která se stala během místní rally v Itálii, mnohem horší.
Kubica musel podstoupit tři operace, aby došlo ke stabilizování stavu jeho pravé ruky a nohy. Před polským závodníkem je stále ještě dlouhá cesta rehabilitací, než se bude moci vrátit do F1. Nicméně je odhodlaný překonat tyto problémy a je podle svých slov vděčný, že situace není ještě horší.„Vím, že nejsem v dobrém stavu, ale myslím, že jsem měl hodně štěstí. Čeká mě dlouhá rehabilitace, ale nemám z toho strach,“ řekl Kubica pro La Stampa. Doktoři varují, že rekonvalescence může trvat delší dobu.„Je před ním dlouhá cesta, musí zvládnout několik věcí,“ říká primář oddělení nemocnice v Santa Coroně. „Ještě asi tak po dobu měsíce je zde nebezpečí infekce. Pokud je kost mimo kůži více než 45 minut, což v jeho případě byla, tak je napadána bakteriemi a my je musíme zničit antibiotiky.“
Jak doktoři, tak i fyzioterapeut se shodují na tom, že Kubica je extrapacient. Manažer Poláka, Daniele Morelli, říká, že: „je to dáno tím, že je závodník.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?