Robert Kubica uvedl, že měl “velké štěstí“, že jeho zranění nejsou po hororové nehodě, která se stala během místní rally v Itálii, mnohem horší.
Kubica musel podstoupit tři operace, aby došlo ke stabilizování stavu jeho pravé ruky a nohy. Před polským závodníkem je stále ještě dlouhá cesta rehabilitací, než se bude moci vrátit do F1. Nicméně je odhodlaný překonat tyto problémy a je podle svých slov vděčný, že situace není ještě horší.„Vím, že nejsem v dobrém stavu, ale myslím, že jsem měl hodně štěstí. Čeká mě dlouhá rehabilitace, ale nemám z toho strach,“ řekl Kubica pro La Stampa. Doktoři varují, že rekonvalescence může trvat delší dobu.„Je před ním dlouhá cesta, musí zvládnout několik věcí,“ říká primář oddělení nemocnice v Santa Coroně. „Ještě asi tak po dobu měsíce je zde nebezpečí infekce. Pokud je kost mimo kůži více než 45 minut, což v jeho případě byla, tak je napadána bakteriemi a my je musíme zničit antibiotiky.“
Jak doktoři, tak i fyzioterapeut se shodují na tom, že Kubica je extrapacient. Manažer Poláka, Daniele Morelli, říká, že: „je to dáno tím, že je závodník.“
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.