Robert Kubica uvedl, že měl “velké štěstí“, že jeho zranění nejsou po hororové nehodě, která se stala během místní rally v Itálii, mnohem horší.
Kubica musel podstoupit tři operace, aby došlo ke stabilizování stavu jeho pravé ruky a nohy. Před polským závodníkem je stále ještě dlouhá cesta rehabilitací, než se bude moci vrátit do F1. Nicméně je odhodlaný překonat tyto problémy a je podle svých slov vděčný, že situace není ještě horší.„Vím, že nejsem v dobrém stavu, ale myslím, že jsem měl hodně štěstí. Čeká mě dlouhá rehabilitace, ale nemám z toho strach,“ řekl Kubica pro La Stampa. Doktoři varují, že rekonvalescence může trvat delší dobu.„Je před ním dlouhá cesta, musí zvládnout několik věcí,“ říká primář oddělení nemocnice v Santa Coroně. „Ještě asi tak po dobu měsíce je zde nebezpečí infekce. Pokud je kost mimo kůži více než 45 minut, což v jeho případě byla, tak je napadána bakteriemi a my je musíme zničit antibiotiky.“
Jak doktoři, tak i fyzioterapeut se shodují na tom, že Kubica je extrapacient. Manažer Poláka, Daniele Morelli, říká, že: „je to dáno tím, že je závodník.“
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?