Mads Östberg zažil opravdu povedenou rally ve Švédsku. Norský mladík doufá, že to nebyla poslední příležitost, kdy stál v soutěži WRC na stupních vítězů.
"Jsem neuvěřitelně šťastný, pro mě to byl neskutečný víkend. Ve Švédsku jsme doufali v dobrý výsledek. Po celou dobu rally jsme bojovali na čele. Je to pouze těžko popsatelný pocit," říká při zpětném pohledu Mads.
"Doufám, že to nebylo naposledy, kdy jsem ve WRC stál na stupních vítězů a kdy jsem byl schopný dostat Mikka pod tlak. Myslím, že je možné zajíždět podobné výsledky po celou sezonu. Bude to ale občas těžké, protože letos pojedu i soutěže, na kterých jsem v minulosti nikdy nebyl. Ale my si věříme a stejně tak věříme týmu a vozu. Proto doufám, že podobných výsledků budeme schopni dosáhnout i v dalších soutěžích."
Ostberg má zatím zajištěných deset startů v MS (kompletní první půlka a konečná rally ve VB), další soutěží tedy bude Mexiko: "Pro Mexiko si žádné konkrétní cíle nestanovujeme. Jedeme tam, abychom se ještě více sžili s vozem a nasbírali zkušenosti i na šotolině.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?