Po tom, co Polák zakončil testovací jízdy ve Valencii s novým Renaultem R31, odskočí si z formule 1 opět do rally. S Fabií S2000 je přihlášen na Rally Ronde di Andora.
Poprvé tak Kubica usedne do speciálu katerogie S2000, vůz bude připravený italským týmem DP Autosport ve spolupráci přímo se Škodou Motorsport. Od této italské stáje si Kubica již dříve pronajímal Renault Clio R3.
Fabia S2000 EVO II, se kterou bude startovat, již jeden jezdec formule 1 proháněl. Jedná se totiž o exemplář, se kterým startoval Alex Caffi na lednové Rallye Monte Carlo. Fabia je nejnovější specifikace, kterou měli k dispozici i tovární jezdci Kopecký a Hänninen v Monte Carlu. Obouvat bude pneumatiky Pirelli.
Alex Caffi na trati Rallye Monte Carlo. Přímo s tímto vozem bude Kubica startovat
Soutěž startuje v neděli poblíž města Andora v severozápadní Italii a jedná se spíše o rallysprint. Na účastníky je totiž připravena jen jedna rychlostní zkouška, která se pojede čtyřikrát. Celkem bude soutěž měřit asi 157 kilometrů.
Zdroj: rallyonline.pl
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?