Polák Kubica je známý svojí vášní pro rally. Několikrát si i start na soutěži vyzkoušel a rozhodně se neztratil. Proč tedy do budoucna nevylučuje přestup a jaké výhody by hrály v jeho prospěch?
Robert Kubica je svojí vášní pro rally známý. Polský jezdec formule 1 rád navštěvuje podniky mistrovství světa jako obyčejný divák, ale není pochyb o tom, že má pro tento sport od přírody talent. To také již několikrát ukázal.
Sám jezdec podle svých slov tedy nevylučuje, že by jednoho dne řekl formuli 1 sbohem a definitivně přestoupil do rally. Ví však, že by přišel o jednu zajímavou výhodu. "Nyní si můžu rally vychutnávat, protože se nemusím koncentrovat na výsledky," uvádí na serveru Formula1.com. "Jezdím si čistě pro radost."
Na rozdíl od Räikkönena má však Kubica ve formuli 1 ještě čeho dosáhnout; foto: F1news.cz
Kubica je však v motorsportu již známé jméno. Od takto významné osobnosti by se určitě očekávali nějaké výsledky, což by přineslo i jistý tlak na jezdce. "Určitě by se něco muselo změnit, když bych se chtěl stát profesionálním rallyovým jezdcem. Ale nechtěl bych ale tuto možnost do budoucna vyloučit."
Jezdec Renaultu si uvědomuje i jednu velkou výhodu rally oproti formuli 1: "V rally můžete být úspěšný nezávisle na vašem věku. A právě to mi dává ještě hodně času k tomu, definitvně se rozhodnout."
Když Kimi Räikkönen vyhrál titul mistra světa, ve formuli 1 již ztratil motovaci a naopak rally pro něj představovala zajímavé a nové dobrodružství. Kubica naopak ještě na okruzích na svoje velké výsledky čeká. Je tedy zatím otázkou, zda by chtěl ve stopách toho Fina někdy do budoucna vykročit. Jistotou ale je, že sport by určitě jeho přestupem nic neztratil, možná naopak...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?