Po vstupu MINI do nejvyšší rallyové kategorie se o slovo hlásí i další známý výrobce, švédský Saab. Saab má podporu i investora, Wladimira Antonowa, který by značku ve WRC rád viděl.
Pro rallyový sport to budou napínavé týdny. Na konci tohoto měsíce by svoje rozhodnutí o případném vstupu do WRC měla oznámit japonská Toyota. O pár dnů později by mělo padnout rozhodnutí i u VW, i Němci koketují se vstupem do nejvyšší rallyové kategorie. I u Saabu na semaforu svítí zelená. Investor Wladimir Antonow, který švédskou aubomobilku převzal přes nizozemský Spyker, by rád automobilku opět přivedl do titulků v novinách. Podle zákulisních informací by Saabu měli pomoci s vývojem auta BMW a PSA. Mělo by se jednat o malý model 9-2.Aby si Antonow mohl udělat svůj obrázek o MS, hodlá navštívit poslední závod letošní sezony ve Walesu. Zde by měl jednat se zástupci promotéra, společnosti NOS, a také s ostatními výrobci.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.