Po vstupu MINI do nejvyšší rallyové kategorie se o slovo hlásí i další známý výrobce, švédský Saab. Saab má podporu i investora, Wladimira Antonowa, který by značku ve WRC rád viděl.
Pro rallyový sport to budou napínavé týdny. Na konci tohoto měsíce by svoje rozhodnutí o případném vstupu do WRC měla oznámit japonská Toyota. O pár dnů později by mělo padnout rozhodnutí i u VW, i Němci koketují se vstupem do nejvyšší rallyové kategorie. I u Saabu na semaforu svítí zelená. Investor Wladimir Antonow, který švédskou aubomobilku převzal přes nizozemský Spyker, by rád automobilku opět přivedl do titulků v novinách. Podle zákulisních informací by Saabu měli pomoci s vývojem auta BMW a PSA. Mělo by se jednat o malý model 9-2.Aby si Antonow mohl udělat svůj obrázek o MS, hodlá navštívit poslední závod letošní sezony ve Walesu. Zde by měl jednat se zástupci promotéra, společnosti NOS, a také s ostatními výrobci.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?