Návrat továrního týmu do Intercontinental Rally Challenge neskončil zrovna slavně, když vozy Chrise Atkinsona, Alistera McRaeho i polotovární vůz Toma Caveho zastavily na čtvrté zkoušce Geko Ypres Rally.
Všechny tři vozy Satria Neo Super 2000 zastavil stejný problém s pružinami ventilů. Naneštěstí vozy nebylo možné opravit, aby se tak jezdci objevili na tratích v rámci Super Rally. „Pochopitelně, že jsme zklamaní. Vůz se ale snažíme neustále zlepšit. Soupeříme s týmy, které se svými vozy závodí už tři nebo čtyři roky. Pokračujeme krok za krokem a těšíme se na dlouhodobé srovnání našeho vývoje. Doufám, že dokážeme pokračovat ve vylepšování vozu,“ říká optimisticky naladěný Atkinson.
Proton na Ypres
Tom Cave navíc hned na první RZ sklouzl se svým vozem z tratě. Ztracený čas se mladík pokoušel dohnat: „Byla to nováčkovská chyba. Ujelo mi to na štěrku a skončil jsem ve sloupku, který mě odhodil do příkopu. Pak jsme potřebovali asi 50 diváků, aby nás dostali zpět na cestu,“ říká Tom.Na Proton se v rámci IRC můžeme těšit opět na Sata Rally Açores, která se jede od 15. do 17. července.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?