Polák Robert Kubica, který jezdí v F1 za tým Renault, se chce dále zlepšovat ve svých rallyových dovednostech, a tak se postaví o nadcházejícím víkendu na start rally okolo města Salento, která se jede v severozápadní Itálii.
Poté, co se Robert zúčastnil již premiérové soutěže šampionátu, Rally Mille Miglia, se postaví na start i dalšího závodu, konkrétně Rally del Salento. Stejně jako minule pojede za volantem vozu Renault Clio S1600 týmu Twister Corse. Jeho týmovým kolegou bude italský dvojnásobný mist, Piero Longhi, který pojede s Peugeotem 207 S2000.
Kubica s Cliem na Rally Monte Carlo
Třetí díl šampionátu se pojede v provincii Lecce. Ve startovní listině je celkem 76 týmů. Na start by se měli postavit i hlavní uchazeči o titul jako Luca Rosseti, Paolo Andreucci, Renato Travaglia a Giandomenico Basso. Na startu se objeví i tovární jezdec Škody, Jan Kopecký, který je velkým kamarádem Roberta Kubicy. Jan bude podle plánu startovat se Škodou Fabia S2000 italského importéra značky. Na dveřích bude mít startovní číslo 10.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?