Sébastien Ogier připustil, že jeho druhá pozice na konci druhého dne rally v Jordánsku je chyba. Touto taktickou chybou může přijít zítra o vítězství i Sébastien Loeb.
Jezdec Citroënu totiž neobdržel čas, který by bylo zapotřebí, aby zajel, dostatečně včas. Tým zaslal Francouzi potřebný čas až 3s po průjezdu cílovou buňkou. Bývalý Juniorský šampión měl totiž pochopitelně podle taktického plánu etapu zakončit za zády Jariho-Mattiho Latvaly. Místo toho je 3,1s před Finem na Fordu, a tak mu bude zítra čistit trať. „Měli jsme pouze 15s na to, abychom stačili poslat správný čas do vozu Sébastiena,“ zní z týmu. Viditelně rozčílený Ogier k celému problému řekl: „Měli jsme problém s komunikací uvnitř v týmu. Bohužel jsme neobdrželi potřebnou informaci dostatečně včas, ale až po projetí cílovou fotobuňkou. Ale OK, sice to nebyl plán, ale zase alespoň nejsme první na trati. Co můžeme dělat?“ smutní Francouz.„Během té dlouhé poslední RZ jsme dostávali spoustu splitů do auta a jeli jsme stejně, jako Jari-Matti. Ale ten poslední jsme nedostali. Pro případ, že by nám nechodily mezičasy, byl plán jednoduchý: pořád na to tlačit. Poslední mezičas přišel tři vteřiny poté, co jsme projeli cílem. Nedošel nám pouze jeden mezičas, ale zato ten nejdůležitější,“ popisuje celou situaci Ogier.Loeb dodal: „Není to ideální, ale co můžeme dělat.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.