Jednika Fordu, Mikko Hirvonen, je mimo hru, když hned v první ranní RZ (Suwayma) vyletěla z tratě ven a urazila kolo!
Fin, který byl celkově pátý, havaroval 4,5km po startu rychlostní zkoušky. Mikko v pravotočivé zatáčce najel na velký kámen, který jeho Focus RS World Rally Car katapultoval z tratě, kde přišel druhý náraz. Výsledek celého incidentu je ulomené levé přední zavěšení kola.
Hirvonen tak neměl jinou možnost, než vzdát a v dnešní etapě již nepokračovat. Tým Ford se ho pokusí vrátit do zítřejší etapy v rámci systému superrally, jenže penalizace bude obrovská. Podaří se alespoň Latvalovi získat vítězství pro modrý ovál?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?