Jednika Fordu, Mikko Hirvonen, je mimo hru, když hned v první ranní RZ (Suwayma) vyletěla z tratě ven a urazila kolo!
Fin, který byl celkově pátý, havaroval 4,5km po startu rychlostní zkoušky. Mikko v pravotočivé zatáčce najel na velký kámen, který jeho Focus RS World Rally Car katapultoval z tratě, kde přišel druhý náraz. Výsledek celého incidentu je ulomené levé přední zavěšení kola.
Hirvonen tak neměl jinou možnost, než vzdát a v dnešní etapě již nepokračovat. Tým Ford se ho pokusí vrátit do zítřejší etapy v rámci systému superrally, jenže penalizace bude obrovská. Podaří se alespoň Latvalovi získat vítězství pro modrý ovál?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?