 
            Už před časem Morten Ostberg (otec a šéf týmu Adapta) přiznal nabídku, kterou Mads obdržel od nejmenované automobilky, která by zaplatila starty Nora v MS. Zdá se, že se začíná celá situace vyjasňovat. Mads Ostberg testoval na začátku týdne dva Peugeoty 207 S2000 v Langres ve Francii.
Mladý Nor auto týmu PH Sport vyzkoušel na šotolině i na asfaltu, testů se účastnil i šestinásobný světový šampión, Sébastien Loeb, ten je partnerem týmu PH Sport. Auto, které Ostberg zkoušel v asfaltové specifikaci, jelo na letošní Rally Monte Carlo. Tehdy za jeho volantem seděl Sébastien Ogier.„Vůz se hodně dobře řídí, rychle jsem se na něj adaptoval. Měli jsme k dispozici dvě rozdílná auta. Šotolinový speciál byl ve srovnání s asfaltovým trošku starší specifikace. Jsem absolutně přesvědčen, že Peugeot bude v SWRC konkurenceschopným,“ řekl Ostberg.
Zatím sice nebylo nic podepsáno, ale tým Adapta WRT jedná s Peugeotem o možném programu v SWRC. Definitivní rozhodnutí by mělo padnout před startem Rally na Novém Zélandu.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?