Už před časem Morten Ostberg (otec a šéf týmu Adapta) přiznal nabídku, kterou Mads obdržel od nejmenované automobilky, která by zaplatila starty Nora v MS. Zdá se, že se začíná celá situace vyjasňovat. Mads Ostberg testoval na začátku týdne dva Peugeoty 207 S2000 v Langres ve Francii.
Mladý Nor auto týmu PH Sport vyzkoušel na šotolině i na asfaltu, testů se účastnil i šestinásobný světový šampión, Sébastien Loeb, ten je partnerem týmu PH Sport. Auto, které Ostberg zkoušel v asfaltové specifikaci, jelo na letošní Rally Monte Carlo. Tehdy za jeho volantem seděl Sébastien Ogier.„Vůz se hodně dobře řídí, rychle jsem se na něj adaptoval. Měli jsme k dispozici dvě rozdílná auta. Šotolinový speciál byl ve srovnání s asfaltovým trošku starší specifikace. Jsem absolutně přesvědčen, že Peugeot bude v SWRC konkurenceschopným,“ řekl Ostberg.
Zatím sice nebylo nic podepsáno, ale tým Adapta WRT jedná s Peugeotem o možném programu v SWRC. Definitivní rozhodnutí by mělo padnout před startem Rally na Novém Zélandu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?