 
            Po dvou vypadnutích teď Mads Ostberg vyhrál Numdelsrally před svým značkovým kolegou, Andersem Grondalem, který šampionát suverénně vede.
První dva závody by loňský mistr norského šampionátu, Mads Ostberg, určitě nejradši zapomněl. Ve vedení šampionátu je teď značkový kolega, Anders Grondal, kterého naviguje partnerka Ostberga, Veronica Engan. Spolu již dokázali vyhrát Sigdalsrally a Mountain Rally. Numedalsrally Ostberg začal sérií nejrychlejších časů a také mohl profitovat z menšího výletu mimo trať v podání nejsilnějšího soupeře, Grondala. Ten tuto soutěž dokončil se ztrátou lehce přes 5 minut na čtvrté pozici. Druhý byl Andreas Mikkelsen cupovém Subaru WRX.Numedalsrally 2010: 1. M. Ostberg/J. Andersson - Subaru Impreza WRC S12B 59:15.4 2. A. Mikkelsen/O. Floene - Subaru Impreza WRX N14 + 3:25.9 3. S. Bieltvedt/R. Eilertsen - Subaru Impreza WRX N14 + 4:28.2 4. A. Grondal/V. Engan - Subaru Impreza WRC S10 + 5:07.4 5. P. Tidemand/J. Nordhagen - Subaru Impreza WRX N14 + 6:10.4 6. A. Kjaer/M. Abrahamsen - Subaru Impreza WRX N14 + 6:34.9 7. B. Kollevold/O. Andersen - Mitsubishi Lancer Evo IX + 7:01.2 8. S. Frustol/P.. Aamodt - Ford Focus WRC05 + 7:29.3
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?