Druhého podniku letošního kalendáře Intercontinental Rally Challenge, který se jede příští měsíc v Brazílii, by se mělo účastnit až 50 posádek.
Seznam přihlášených na Rally Internacional de Curitiba nebude definitivně uzavřen až do 1. března. Organizátoři jsou přesto přesvědčeni, že účast na letošním ročníku bude hojná. Vloni se podniku zúčastnilo 38 posádek.„Očekáváme šest aut z Evropy a asi tak 10 nebo 12 velmi dobrých jezdců z Jižní Ameriky. Celkově čekáme účast až 50 aut. S tímto číslem jsme docela spokojeni,“ říká promotér závodu Marcos Marcola.Mezi účastníky této šotolinové rally budou patřit i Juho Hänninen a Jan Kopecký s továrními Fabiemi S2000. Účastnit by se měl i obhájce loňského titulu, Kris Meeke s Peugeotem 207 S2000 a nebo Guy Wilks s Fabií S2000.Jen připomeňme, že Rally Internacional de Curitiba, která letos slaví své 30. narozeniny a v rámci IRC se pojede podruhé, se bude konat od 4. do 6. března.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?