 
            Norský mladík, Mads Ostberg, se odhodlal k neobvyklému kroku. Pro rally ve Švédsku se rozhodl vyměnit Subaru Impreza S14 WRC za starší verzi S12B.
Mads Ostberg se i na základě zkušeností z loňského roku rozhodl vyměnit na úvodní podnik WRC vůz, když využije Subaru Impreza S12B, tedy poslední sedat japonské značky používaný naposledy v sezoně 2007, namísto vozu Impreza S14, tedy vozu z roku 2008. Ostberg využívá služeb Subaru už od svého debutu v MS v roce 2006.
Důvod této výměny je v omezených možnostech nastavení novějšího speciálů na sněhu oproti většímu rozsahu nastavení staršího modelu. "Diferenciály, které byly homologovány pro vůz S14 tolik nesvědčí mému jízdnímu stylu na sněhu. Sice jsem zdědil několik diferenciálů po továrním týmu, ale předpisy mi nedovolují jejich vylepšení. To je důvod, proč jsem se rozhodl pro S12 B pro rally ve Švédsku. Vím, že se už v roce 2007 vedly debaty o konkurenceschopnosti toho vozu proti Citroënům nebo Fordům, dá se říct, že je to vlastně vůz z roku 2006, ale já mám model S12 B rád, proto jsem si ho vybral," objasnil svoji volbu Nor.
Během tohoto týdnu tým Adapta testoval na zasněžených tratích ve Švédsku, další testy jsou v plánu o víkendu 23. ledna, kdy se Mads zúčastní místního závodu v Norsku, kde bude moci poměřit svoje síly s dalším Norem z MS, Henningem Solbergem, který startuje s Fordem Focus WRC. "To je skvělé, budeme totiž moci porovnat výkony vozů i jedců," říká ke svému startu Mads.
Budoucnosti v letošním šampionátu však zatím není jasná. V případě dalších startů s WRC se dá očekávat návrat k modelu S14. V úvahu však přichází i starty v šampionátu SWRC s vozem S2000.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?