Teprve 18letý Brit, Tom Cave, bude na vybraných podnicích IRC startovat s prvním soukromým Protonem Satria Neo S2000! Mimo to by se měl s vozem objevovat i ve Velké Británii.
„Nikdy by mě nenapadlo, že už v letošním roce pojedu s vozem S2000. Původně jsme zamýšleli, že bychom startovali s vozem skupiny R2 nebo R3. Pracovali jsme na zajištění budgetu, ale tohle je opravdu neuvěřitelná možnost,“ prohlásil Tom při odhalení svého programu pro rok 2010.Dohromady by se mělo jednat až o osm startů s Protonem. V úvodním podniku IRC, Rally Monte Carlo, se však ještě tento mladík představí ve Fordu Fiesta ST. Konkrétní seznam soutěží by měl být oznámen v blízké budoucnosti. Všeobecně se ale má za to, že se představí na předposlední soutěži IRC, Rally ve Skotsku.„Naše auto si budeme servisovat sami, při společných soutěžích s továrním týmem Proton však rádi využijeme jejich kapacit. V roli rádce nám bude pomáhat Alister McRae, což je další skvělá zpráva. Musím se naučit co možná nejvíc poznatků, posbírat všechny zkušenosti,“ říká Cave.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?