Teprve 18letý Brit, Tom Cave, bude na vybraných podnicích IRC startovat s prvním soukromým Protonem Satria Neo S2000! Mimo to by se měl s vozem objevovat i ve Velké Británii.
„Nikdy by mě nenapadlo, že už v letošním roce pojedu s vozem S2000. Původně jsme zamýšleli, že bychom startovali s vozem skupiny R2 nebo R3. Pracovali jsme na zajištění budgetu, ale tohle je opravdu neuvěřitelná možnost,“ prohlásil Tom při odhalení svého programu pro rok 2010.Dohromady by se mělo jednat až o osm startů s Protonem. V úvodním podniku IRC, Rally Monte Carlo, se však ještě tento mladík představí ve Fordu Fiesta ST. Konkrétní seznam soutěží by měl být oznámen v blízké budoucnosti. Všeobecně se ale má za to, že se představí na předposlední soutěži IRC, Rally ve Skotsku.„Naše auto si budeme servisovat sami, při společných soutěžích s továrním týmem Proton však rádi využijeme jejich kapacit. V roli rádce nám bude pomáhat Alister McRae, což je další skvělá zpráva. Musím se naučit co možná nejvíc poznatků, posbírat všechny zkušenosti,“ říká Cave.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?