Polská hvězda F1 se zúčastní letošní Rally Monte Carlo s Renaultem Clio R3 v rámci European Trophy.
Monacký autoklub dnes potvrdil, že se Robert Kubica zúčastní v Renaultu Clio R3 Rally Monte Carlo.Jakýsi první dojem, jak by mohly zkoušky na legendární soutěži vypadat, si mohl Robert udělat při listopadové Rally du Var. Místo konání už Kubica také docela zná, protože alpské zkoušky Rally Monte Carlo se jedou nedaleko těch, které se jely při Rally du Var.Po podpisu smlouvy s týme Renault se tak bude jednat již o druhou soutěž, kterou Robert absolvuje. Naskýtá se tedy otázka, zda jich během nebude ještě víc? Každopádně po skončení Rally Monte Carlo se už Robert začne připravovat na první testy nového monopostu Renault pro sezonu 2010.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.