Včera si belgický pilot Francois Duval poprvé vyzkoušel cocpit Protonu Satria Neo S2000 a po absolvování zhruba čtyřiceti kilometrů byl s malajským speciálem spokojen.
V příštím ročníku IRC plánuje MEM Motorsport nasadit hned dva Protony Satria Neo S2000. Jeden bude s největší pravděpodobností pilotovat Alister McRae a za volant druhého má po včerejším testu velmi blízko čerstvě 29 letý belgičan. "Abych byl upřímný, strašně mě překvapil podvozek," řekl s velkým nadšením „Dudu“. "Rychle jsem si na auto zvykl, udělal jsem několik úprav a auto se poté chovalo velmi dobře. Musí se ještě zapracovat na motoru, ale celý tým je velmi zapálený a motivovaný a já také," doplnil bývalý tovární jezdec Fordu.Tím, že byl belgičan z průběhem testu spokojen, je velice pravděpodobné, že se objeví již na startu úvodního podniku IRC, rally Monte Carlo. "Chris Mellors byl z Francoise ohromen. Nic není definitivně dojednáno, ale jednání budou pokračovat a já věřím, že se vše dotáhne do konce. Francois má pozitivní pocity jak z auta, tak z celého týmu," prohlásil Duvalův manažer.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?