Heikki Kovalainen, pilot stáje F1 Lotus se příští měsíc zúčastní Artctic Lapland Rally v cocpitu Protonu Satria Neo S2000. Tato zpráva vyšla najevo po včerejší návštěvě sídla malajské automobilky v Kuala Lumpur, kde finský pilot usedl do soutěžního speciálu.
Kovalainen si včera speciál vyzkoušel poté, co Alister McRae ukončil test v okolí okruhu v Sepangu a i když s ním neujel ani metr, byl z něho nadšen. Zda se však na sněhové soutěži opravdu objeví, bude také záviset na povolení, které musí Kovalainen dostat od týmu Lotus. Samotný šéf MEM Motorsport, Chris Mellors, je připraven dát speciál na finskou soutěž k dispozici: "Heikki je velký fanda rally a já bych byl rád, kdybychom se dali pro Arctic rally dohromady. Nic není zatím dojednáno, ale auto k dispozici bude, nevidím v tom žádný problém."
Pokud se Kovalainen na start opravdu postaví, bude mít pro fanoušky soutěž zvláštní náboj. Kovalainen svede souboj s Kimi Raikkonenem, který si na této soutěží odbude ostrou soutěžní premiéru s Citroenem C4 WRC.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?