Heikki Kovalainen, pilot stáje F1 Lotus se příští měsíc zúčastní Artctic Lapland Rally v cocpitu Protonu Satria Neo S2000. Tato zpráva vyšla najevo po včerejší návštěvě sídla malajské automobilky v Kuala Lumpur, kde finský pilot usedl do soutěžního speciálu.
Kovalainen si včera speciál vyzkoušel poté, co Alister McRae ukončil test v okolí okruhu v Sepangu a i když s ním neujel ani metr, byl z něho nadšen. Zda se však na sněhové soutěži opravdu objeví, bude také záviset na povolení, které musí Kovalainen dostat od týmu Lotus. Samotný šéf MEM Motorsport, Chris Mellors, je připraven dát speciál na finskou soutěž k dispozici: "Heikki je velký fanda rally a já bych byl rád, kdybychom se dali pro Arctic rally dohromady. Nic není zatím dojednáno, ale auto k dispozici bude, nevidím v tom žádný problém."
Pokud se Kovalainen na start opravdu postaví, bude mít pro fanoušky soutěž zvláštní náboj. Kovalainen svede souboj s Kimi Raikkonenem, který si na této soutěží odbude ostrou soutěžní premiéru s Citroenem C4 WRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?