O tom, že letos paběrkující tým MEM motorsport, který provozuje Proton Satria Neo S2000 hodlá v příští sezoně nasadit dva vozy do Intercontinental Rally Challenge jsme vás již informovali.
Stále však není jisté, kdo se za volanty dvou agresivně vypadajících malajských speciálu objeví. Jedním z adeptů je Alister McRae, který zajel ve Skotsku zatím nejlepší výsledek Protonu v IRC a hodlá jet s tímto speciálem celou sezonu.Druhým jezdcem pošilhávajícím po cocpitu Protonu je belgičan Francois Duval, který podle slov svého nového manažera je v kontaktu s Chrisem Mellorsem, zakladatelem MEM Motorsport, který hodlá v příští sezoně absolvovat celou sezonu v IRC i v Asijsko-Pacifickém šampionátu s Protonem Satria Neo S2000.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?