Robert Kubica, dosavadní člen stáje F1 BMW, přestoupil do Renaultu a jelikož polskému jezdci není rally cizí, v rámci příprav na nadcházející sezonu se představí v cocpitu Renaultu Clio R3 v posledním dílu francouzského šampionátu Rallye du Var.
Polský „okruhář“ si rally vyzkoušel již při italské soutěži Rally Taormina Messina, která však nedopadla podle představ jezdce, skončil již na třetí rychlostní zkoušce. "Ve Francii pojedu určitě opatrně. Tamní tratě jsou velmi náročné. Pojedu bez konkrétního cíle, ale hlavně tak abych se dobře bavil," prohlásil Kubica. "Sleduji všechny kategorie motorsportu a jelikož rally je velmi náročná a měl jsem tu možnost si ji vyzkoušet, neodolal jsem možnosti dalšího startu po přestupu do Renaultu," dodal Kubica.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?