Podle francouzských médií by měl Robert Kubica konečně „provětrat“ svou Škodu Fabia WRC. Měl by se s mladoboleslavským speciálem postavit na start posledního podniku francouzského šampionátu, kterým bude koncem listopadu Rally du Var.
Poslední podnik šampionátu země galského kohouta by měl být okořeněn i startem dalších hvězd. Především by měl být opět k vidění souboj mezi šestinásobným mistrem světa Sebastienem Loebem a Mikko Hirvonenem. Loeb by se měl postavit na start s Citroenem C4 WRC navigován svou ženou a Hirvonen s Fordem Focus WRC. Na startu by měl být k vidění i Loebův co-driver Daniel Elena, který by měl řídit Citroen C2 R2.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.