Šéf týmu Proton věří, že by Guy Wilks mohl v Itálii uspět i přes dřívější problémy s vozem na Rally Principe de Asturias ve Španělsku.
I když Wilks a jeho spolujezdec Phil Pugh soutěž dokončili na 19. místě, věří Chris Mellors v potenciál vozu Proton Satria Neo Super 2000, který vyvíjí jeho firma, MEM. Vůz po soutěži doznal několika vývojových zlepšení na tlumičích a také na motoru.“Časy Guye ukázaly, že máme konkurenceschopné auto. I tak jsme na něm po soutěži udělali nějaké úpravy, které jsme ještě před soutěží neměli nachystané. Před Sanremem plánujeme dvoudenní test, protože momentálně je pro nás nejdůležitější věcí najet co nejvíce kilometrů, abychom porozuměli vylepšením. Jsem si jistý, že to zvládneme,“ říká Mellors. Wilks k tomu dodává: „Výsledek nebyl důležitý, záleželo na zlepšování.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?