Šéf týmu Proton věří, že by Guy Wilks mohl v Itálii uspět i přes dřívější problémy s vozem na Rally Principe de Asturias ve Španělsku.
I když Wilks a jeho spolujezdec Phil Pugh soutěž dokončili na 19. místě, věří Chris Mellors v potenciál vozu Proton Satria Neo Super 2000, který vyvíjí jeho firma, MEM. Vůz po soutěži doznal několika vývojových zlepšení na tlumičích a také na motoru.“Časy Guye ukázaly, že máme konkurenceschopné auto. I tak jsme na něm po soutěži udělali nějaké úpravy, které jsme ještě před soutěží neměli nachystané. Před Sanremem plánujeme dvoudenní test, protože momentálně je pro nás nejdůležitější věcí najet co nejvíce kilometrů, abychom porozuměli vylepšením. Jsem si jistý, že to zvládneme,“ říká Mellors. Wilks k tomu dodává: „Výsledek nebyl důležitý, záleželo na zlepšování.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?