Očekávaná premiéra dvou Protonů Satria Neo S2000 Guye Wilkse a Bryana Bouffiera na Barum Czech rally Zlín skončila ostudou skoro dřív, než soutěž začala. Proč?
Bouffier skončil po vážné poruše na motoru už v pátek ráno na trati shakedownu a jeho vůz se díky tomu už nezúčastnil ani slavnostního startu. Pro Wilkse soutěž netrvala o mnoho déle, když jeho motor nebyl v kondici už na Zlínské večerní speciálce a tým s tím nezmohl o nmoho více než v případě prvního vozu. V sobotu už na tratích nebyl vidět ani jeden z malajských vozů.
Zástupce týmu oznámil, že nejdříve budou muset být oba vzu důkladně prozkoumány v britské centrále Mellors Elliott Motorsport, který vozy do soutěží nasazuje a teprve potom budou znát přesnou příčity odstoupení. Některé věci však naznačují tomu, že oba vozy odstavila velmi podobná chyba v softwaru.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?