Očekávaná premiéra dvou Protonů Satria Neo S2000 Guye Wilkse a Bryana Bouffiera na Barum Czech rally Zlín skončila ostudou skoro dřív, než soutěž začala. Proč?
Bouffier skončil po vážné poruše na motoru už v pátek ráno na trati shakedownu a jeho vůz se díky tomu už nezúčastnil ani slavnostního startu. Pro Wilkse soutěž netrvala o mnoho déle, když jeho motor nebyl v kondici už na Zlínské večerní speciálce a tým s tím nezmohl o nmoho více než v případě prvního vozu. V sobotu už na tratích nebyl vidět ani jeden z malajských vozů.
Zástupce týmu oznámil, že nejdříve budou muset být oba vzu důkladně prozkoumány v britské centrále Mellors Elliott Motorsport, který vozy do soutěží nasazuje a teprve potom budou znát přesnou příčity odstoupení. Některé věci však naznačují tomu, že oba vozy odstavila velmi podobná chyba v softwaru.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?