O tomto víkendu bude v mistrovství světa debutovat Kimi Räikkönen, který se zúčastní Neste Oil Rally Finland s Fiatem Grande Punto S2000.
Vítěz loňské GP Kanady F1, Robert Kubica řekl pro F1 Racing Magazín, že by chtěl jít ve stejných stopách. "Jsem velký fanoušek rally. Baví mě se na soutěže dívát a pro zábavu bych chtěl v rally startovat. To, jestli budu mít v budoucnu příležitost začít s rally, bude záviset na tom, v jakém stádiu bude má kariéra ve F1. Ale řekl bych, že je velmi pravděpodobné, že se na několika soutěžích objevím," řekl pilot BMW Sauber F1.Polský pilot nezakrývá, že obdivuje mnoho legend světového rallysportu. "Obdivuji Tommiho Mäkinena, Colina McRae, Richarda Burnse, Carlose Sainze. Ze současných jezdců samozřejmě Sebastiena Loeba a líbí se mi i to, jak jezdí Mikko Hirvonen," uzavřel Kubica.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.