Druhý vůz Proton Satria Neo S2000 bude na Barum Rally řídit dvojnásobný polský šampión Bryan Bouffier.
Francouzký jezdec má s Protonem zkušenosti. V loňském roce se s tímto vozem z dílen Mellors Elliot Motorsport zúčastnil Rally d’Antibes, na které však musel v sedmé rychlostní zkoušce odstoupit ze sedmého místa pro poruchu motoru. Kromě startu na Barum Rally Zlín je velice pravděpodobný i jeho start na zářijovém San Remu.
"Víme, jaké má schopnosti v této rally. Bryan naše auto již testoval a také s ním startoval na Rally d’Antibes. Na asfaltu je velmi rychlý a já jsem přesvědčen, že v České republice pro nás odvede dobrou práci," řekl Chris Mellors.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.