Minulý měsíc debutoval Proton na belgické Ypres rally a na nedávné rally Russia získal své první body v seriálu IRC, o které se čtvrtým místem postaral dvojnásobný britský šampión Guy Wilks.
Chris Mellors potvrdil, že na 37. ročník Barum Rally Zlín přiveze dva speciály Proton Satria Neo S2000. "Na Barumku přivezeme dva vozy, ale zatím nejsem schopen říci, kdo usedne za volant druhého vozu,". Kdo se ve Zlíně za volantem druhého Malajského vozu objeví. Na to si budeme muset ještě nějakou dobu počkat.
Ale předtím než se Proton objeví ve Zlíně, absolvuje Wilks další start s tímto speciálem, kterým bude další podnik seriálu IRC Rali Vinho Madeira, na kterou jsou přípravy v plném proudu. "Ve čtvrtek 16. července se auto vrátilo z Ruska a my už 21. Čevence musíme vyrazit směr Madeira. V tomto časovém horizontu musíme auto přestavět na asfaltovou specifikaci. Testovat chceme až na Madeiře," řekl k dalšímu startu Chris Mellors.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?