Minulý měsíc debutoval Proton na belgické Ypres rally a na nedávné rally Russia získal své první body v seriálu IRC, o které se čtvrtým místem postaral dvojnásobný britský šampión Guy Wilks.
Chris Mellors potvrdil, že na 37. ročník Barum Rally Zlín přiveze dva speciály Proton Satria Neo S2000. "Na Barumku přivezeme dva vozy, ale zatím nejsem schopen říci, kdo usedne za volant druhého vozu,". Kdo se ve Zlíně za volantem druhého Malajského vozu objeví. Na to si budeme muset ještě nějakou dobu počkat.
Ale předtím než se Proton objeví ve Zlíně, absolvuje Wilks další start s tímto speciálem, kterým bude další podnik seriálu IRC Rali Vinho Madeira, na kterou jsou přípravy v plném proudu. "Ve čtvrtek 16. července se auto vrátilo z Ruska a my už 21. Čevence musíme vyrazit směr Madeira. V tomto časovém horizontu musíme auto přestavět na asfaltovou specifikaci. Testovat chceme až na Madeiře," řekl k dalšímu startu Chris Mellors.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?