Mads Ostberg a jeho co-driver Jonas Andersson vyhráli Aurskog Holand Rally, poslední podnik Norského šampionátu, v jejich Subaru Impreza S10 WRC připraveným týmem Adapta.
Ostberg využíval služby staršího modelu S10, protože jeho nejnovější model S14 je aktuálně v Řecku, kde se s ním Mads objeví na Rally Acropolis. Anders Grondal získal druhé místo, když předvedl opravdu těsnou bitvu s Ostbergem. Anders jel také se Subaru Impereza S10 WRC. Andreas Mikkelsen získal další povzbudivý výsledek se ve Skupině N Subaru Cupu, když byl třetí celkově. AURSKOG HOLAND RALLY:1. Mads Ostberg/Jonas Andersson (N/S) Subaru Impreza WRC S10 41.11,22. Anders Grondal/Maria Andersson (N/S) Subaru Impreza WRC S10 +1.16,13. Andreas Mikkelsen/Ola Floene (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +2.29,5 (1. N4)4. Sveinung Bieltvedt/Roger Eilertsen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.16,0 (2. N4)5. Bernt Kollevold/Veronica Engan (N) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.45,4 (3. N4)6. Pontus Tidemand/Tore Hellerud (S/N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.55,8 (4. N4)7. Kenneth Johnsrod/Miriam Walfridsson (N/S) Subaru Impreza WRX STI N14 +4.05,0 (5. N4)8. Trond Sveinsvoll/Otto Ovestad (N) Ford Focus RS WRC 01 +4.11,89. Svein Frustol/Peter Steen Aamodt (N) Ford Focus RS WRC 01 +4.17,610. Christian August Selmer/Nils-Henrik Holmen (N) Ford Focus RS WRC 05 +4.32,4Pořadí Norského šampionátu:Skupina A 4WD+2000: 1. Mads Ostberg 120, 2. Selmer 88, 3. Bentzen 62, 4. Grondal 61, 5. Frust?l 33, 6. Moan 33.
Skupina N 4WD+2000: 1. Mikkelsen 113, 2. Stenshorne 76, 3. Brynildsen 75, 4. Bieltvedt 60, 5. Kollevold 48, 6. Johnsrod 42.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?