 
            Mads Ostberg a jeho co-driver Jonas Andersson vyhráli Aurskog Holand Rally, poslední podnik Norského šampionátu, v jejich Subaru Impreza S10 WRC připraveným týmem Adapta.
Ostberg využíval služby staršího modelu S10, protože jeho nejnovější model S14 je aktuálně v Řecku, kde se s ním Mads objeví na Rally Acropolis. Anders Grondal získal druhé místo, když předvedl opravdu těsnou bitvu s Ostbergem. Anders jel také se Subaru Impereza S10 WRC. Andreas Mikkelsen získal další povzbudivý výsledek se ve Skupině N Subaru Cupu, když byl třetí celkově. AURSKOG HOLAND RALLY:1. Mads Ostberg/Jonas Andersson (N/S) Subaru Impreza WRC S10 41.11,22. Anders Grondal/Maria Andersson (N/S) Subaru Impreza WRC S10 +1.16,13. Andreas Mikkelsen/Ola Floene (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +2.29,5 (1. N4)4. Sveinung Bieltvedt/Roger Eilertsen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.16,0 (2. N4)5. Bernt Kollevold/Veronica Engan (N) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.45,4 (3. N4)6. Pontus Tidemand/Tore Hellerud (S/N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.55,8 (4. N4)7. Kenneth Johnsrod/Miriam Walfridsson (N/S) Subaru Impreza WRX STI N14 +4.05,0 (5. N4)8. Trond Sveinsvoll/Otto Ovestad (N) Ford Focus RS WRC 01 +4.11,89. Svein Frustol/Peter Steen Aamodt (N) Ford Focus RS WRC 01 +4.17,610. Christian August Selmer/Nils-Henrik Holmen (N) Ford Focus RS WRC 05 +4.32,4Pořadí Norského šampionátu:Skupina A 4WD+2000: 1. Mads Ostberg 120, 2. Selmer 88, 3. Bentzen 62, 4. Grondal 61, 5. Frust?l 33, 6. Moan 33.
Skupina N 4WD+2000: 1. Mikkelsen 113, 2. Stenshorne 76, 3. Brynildsen 75, 4. Bieltvedt 60, 5. Kollevold 48, 6. Johnsrod 42.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?