Mads Ostberg a jeho co-driver Jonas Andersson vyhráli Aurskog Holand Rally, poslední podnik Norského šampionátu, v jejich Subaru Impreza S10 WRC připraveným týmem Adapta.
Ostberg využíval služby staršího modelu S10, protože jeho nejnovější model S14 je aktuálně v Řecku, kde se s ním Mads objeví na Rally Acropolis. Anders Grondal získal druhé místo, když předvedl opravdu těsnou bitvu s Ostbergem. Anders jel také se Subaru Impereza S10 WRC. Andreas Mikkelsen získal další povzbudivý výsledek se ve Skupině N Subaru Cupu, když byl třetí celkově. AURSKOG HOLAND RALLY:1. Mads Ostberg/Jonas Andersson (N/S) Subaru Impreza WRC S10 41.11,22. Anders Grondal/Maria Andersson (N/S) Subaru Impreza WRC S10 +1.16,13. Andreas Mikkelsen/Ola Floene (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +2.29,5 (1. N4)4. Sveinung Bieltvedt/Roger Eilertsen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.16,0 (2. N4)5. Bernt Kollevold/Veronica Engan (N) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.45,4 (3. N4)6. Pontus Tidemand/Tore Hellerud (S/N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.55,8 (4. N4)7. Kenneth Johnsrod/Miriam Walfridsson (N/S) Subaru Impreza WRX STI N14 +4.05,0 (5. N4)8. Trond Sveinsvoll/Otto Ovestad (N) Ford Focus RS WRC 01 +4.11,89. Svein Frustol/Peter Steen Aamodt (N) Ford Focus RS WRC 01 +4.17,610. Christian August Selmer/Nils-Henrik Holmen (N) Ford Focus RS WRC 05 +4.32,4Pořadí Norského šampionátu:Skupina A 4WD+2000: 1. Mads Ostberg 120, 2. Selmer 88, 3. Bentzen 62, 4. Grondal 61, 5. Frust?l 33, 6. Moan 33.
Skupina N 4WD+2000: 1. Mikkelsen 113, 2. Stenshorne 76, 3. Brynildsen 75, 4. Bieltvedt 60, 5. Kollevold 48, 6. Johnsrod 42.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?