Spolujezdec Meeka, Paul Nagle, popsal jejich triumf na brazilské Rally de Curitiba “jako nejlepší moment jeho kariéry“. Dodal však, že to byla nejtěžší soutěž, jakou kdy jel.
Ir Nagle a parťák Krise Meeke dojeli první již na letošním druhém podniku IRC. Dvojice jela s vozem Peugeot 207 S2000 nasazeným týmem Peugeot UK. Nagle říká, že od jejich fantastického vítězství v Brazílii mu neustále chodí zprávy s gratulacemi k tomuto úspěchu.„Byl to nejlepší moment mé kariéry, ale byla to také nejtvrdší rally, jakou jsem kdy jel. Nebyla náročná fyzicky, ale psychicky, hlavně druhý den, kdy jsme vedli,“ říká Nagle.„Ačkoliv jel Kris velmi dobře, tak na nás byl vyvíjen velký tlak. I pak, když jsme ztratili čas tím, že jsme byli první na trati a měli jsme menší problémy s brzdami, tak jsme byli schopni dovést auto do cíle na 1. místě. Bylo to tak dobré zadostiučinění pro tým, který odvedl tvrdou práci,“ dodal Nagle.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?