Šéf Citroënu Olivier Quesnel by přijal novou zimní sezónu s nástupem vozů S2000 do MS v rally, tedy v roce 2010. Citroën by chtěl představit svůj S2000 vůz právě v létě roku 2010.
Quesnel uvedl, že tým nebude schopen představit svůj vůz S2000 již na začátku roku 2010, aby se s ním mohl zúčastnit kompletního mistrovství. Důvod je jednoduchý. Pravidla ohledně budoucnosti WRC byla vydána až moc pozdě. Týmový šéf francouzské značky si je ale jistý, že nový vůz bude tým schopen do závodu nasadit v srpnu roku 2010. Právě v létě příštího roku by mohl začít nový šampionát, který by se jezdil v zimně. „Nejsem si úplně jistý tím, jestli je to dobrý nápad, aby se jezdilo v zimně. Jsem si ale jistý tím, že už konečně musí být jasno!“ odhaluje svoje zklamání Olivier.„Další rok nejistoty by byl už opravdu moc. Proto musíme tento příběh uzavřít co nejrychleji, jak jen to bude možné. Jisté je, že tovární týmy Ford a Citroën svoje nové vozy kategorie S2000 nedokáží představit již příští rok v lednu. Když budeme pracovat opravdu tvrdě, tak budou nové vozy hotové tak v srpnu,“ uzavírá Quesnel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?