Šéf Citroënu Olivier Quesnel by přijal novou zimní sezónu s nástupem vozů S2000 do MS v rally, tedy v roce 2010. Citroën by chtěl představit svůj S2000 vůz právě v létě roku 2010.
Quesnel uvedl, že tým nebude schopen představit svůj vůz S2000 již na začátku roku 2010, aby se s ním mohl zúčastnit kompletního mistrovství. Důvod je jednoduchý. Pravidla ohledně budoucnosti WRC byla vydána až moc pozdě. Týmový šéf francouzské značky si je ale jistý, že nový vůz bude tým schopen do závodu nasadit v srpnu roku 2010. Právě v létě příštího roku by mohl začít nový šampionát, který by se jezdil v zimně. „Nejsem si úplně jistý tím, jestli je to dobrý nápad, aby se jezdilo v zimně. Jsem si ale jistý tím, že už konečně musí být jasno!“ odhaluje svoje zklamání Olivier.„Další rok nejistoty by byl už opravdu moc. Proto musíme tento příběh uzavřít co nejrychleji, jak jen to bude možné. Jisté je, že tovární týmy Ford a Citroën svoje nové vozy kategorie S2000 nedokáží představit již příští rok v lednu. Když budeme pracovat opravdu tvrdě, tak budou nové vozy hotové tak v srpnu,“ uzavírá Quesnel.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.