Proton, který byl oznámen jako sedmý výrobce, který se bude účastnit šampionátu Intercontinental Rally Challenge, by se rád zúčastnil nějaké soutěže co možná nejdříve.
Malajský výrobce se se svým modelem Satria Neo Super 2000 již zúčastnil nějakých mezinárodních soutěží. Již také testoval na šotolině, zúčastní se tak následující Safari Rally v Keni a rally na Azorech?„Ještě nepadlo žádné rozhodnutí, ale rádi bychom startovali co nejdříve po Safari Rally,“ řekl tiskový mluvčí stáje. Proton tak doplní již registrované značky do IRC. Těmi jsou Abarth, Honda, Mitsubishi, Peugeot Škoda a Volkswagen. Proton již dříve ukázal svoji sílu, když v roce 2002 vyhrál Production Car World Rally Championship (PWRC). Rozhodnutí o vstupu do IRC bylo velmi vřele přivítáno Marcellem Lottim, generálním manažerem IRC. „Jsme velmi potěšeni a chtěli bychom přivítat Proton do rodiny IRC. Ta je stále silnější a silnější. Nový speciál Satria Neo S2000 si již vysloužil za svou krátkou kariéru hodně chvály. Nepochybuji o tom, že Proton bude rychle získávat úspěchy i v IRC.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?