Dnešní zasedání Světové rady motosportu vyústilo v očekávané, leč pro většinu fandů zatím nepřípustné rozuzlení. Jak je známo, od roku 2011 pojedou v seriálu WRC pouze vozy S2000, ovšem bez turba!
Výměna dnešních drahých vozů WRC za levnější alternativu v podobě S2000 je již nějakou dobu často zmiňované téma. A dnes, zdá se, je o všem definitivně rozhodnuto. Na dnešním zasedání Světové rady motosportu bylo schváleno, že příští rok je účast vozů WRC v šampionátu ještě povolena, nicméně již za účasti vozů S2000. V roce 2011 a 2012 se pak bude pozornost upírat pouze na vozy z kategorie S2000 a stávající speciály tedy do dvou let definitivně zmizí.
Další změnou pak s největší pravděpodobností bude snížení objemu ze dvou litrů na motory o objemu 1,6 litru. To vše ale až od sezony 2013, což je prozatím daleká budoucnost a uvidíme, jakých změn se nakonec dočkáme nebo nedočkáme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?