Šéf Citroënu snižuje význam chyb mladíků, kteří nedokázali udržet slibně rozjetou rally a v poslední etapy zaznamenali výpadky. Jezdci Sebastien Ogier a Evgeny Novikov poslali své Citroëny C4 Juniorského týmu do příkopu.
Před startem dnešní etapy mělo “B-čko“ Citroënu všechny tři jezdce na bodovaných příčkách. To se změnilo už na první ranní RZ, když Rus Novikov skončil mimo trať. Do té doby byl na sedmé pozici. Týmový kolega Ogier vydržel na trati téměř do konce. Pouhých 200 metrů před cílem poslední rychlostní zkoušky ovšem nezvládl svůj vůz a skončil také mimo trať. Ogier bojoval s jezdcem Stobartu Matthew Wilsonem o pátou pozici.Šéf Citroënu Olivier Quesnel prohlásil, že od svých mladých nadějí Ogiera a Novikova v první sezoně chyby očekává: „Sebastien Ogier a Evgeny Novikov jsou mladí, proto jsme také tým nazvaly Citroen Junior Team. Novikov udělal pár chyb, Seb udělal jednu včera a moc nechybělo a byl by pátý. Pouhých 200 metrů před cílem ale udělal druhou a bylo po nadějích. Nesmíme ovšem zapomínat, že ještě před rokem a půl byl Ogier v Peugeot 206 Cup! Jejich čas teprve přijde, takže s jejich výpadky problém nemám.“Nakonec byl jediným jezdcem juniorského týmu, který soutěž dokončil, Conrad Rautenbach na šestém místě. Týmový manažer Benoit Nogier potvrdil, že sice očekávali od této soutěže víc, ale časy, které jezdci zajížděli, ho povzbudily: „Sice je smutné vidět v cíli pouze jednu z našich posádek, ale časy, které během víkendu jezdci zajížděly, byly opravdu dobré. Na příští soutěži by to mohlo být pro naše jezdce o trošku lehčí. Pořád se ale učí.“
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?