P.G. Andersson se v Norsku zúčastnil opět s Fabií WRC dalšího podniku, byla jim Numedalsrally 2009. Nevedl si špatně, když na RZ1 zajel nejrychleji, pak ale musel odstoupit.
Bohužel se P.G. rozhodl odstoupit po RZ2, když se mu do chladiče dostal sníh. To vyústilo ve ztrátu 6 minut a bylo tak zbytečné dále pokračovat. Andersson se blýskl na Rally Norway, když zajel hned na dvou RZ nejrychlejší čas. Musíme znovu připomenout, že Fabia WRC je již poměrně starší náčiní a o to je výsledek z Norska cennější. Pod článkem naleznete onboard z první zkoušky Numedalsrally, kterou, jak již víme, P.G. vyhrál.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.