Mads Ostberg vyhrál již po druhé Numedalsrally, což ho katapultovalo do čela průběžného pořadí šampionátu v Norsku.
Pro Madse to ale nebyla jednoduchá cesta za vítězstvím. Na trati byl jako první a na některých zkouškách napadlo 4-5 cm čerstvého sněhu. Jeho Subaru S14 WRC tak bylo jakýmsi pluhem na trati. Vedení se po první zkoušce ujal PG Andersson s Fabií WRC, to netrvalo dlouho, když se již na dalším testu do chladiče jeho Fabie dostal sníh a PG se rozhodl odstoupit. Vedení se tedy ujal Anders Grondal na Subaru S10 WRC, ani on ve vedení dlouho nevydržel, protože se na RZ 4 roztočil a ztratil tak vedení. Ostberg zajel šest nejrychlejších časů v řadě a vyhrál o více jak minutu před Grondalem, který pak již nechyboval. Výsledky Numedalsrally 2009:1. Mads Ostberg/Ole Kristian Unnerud (N) Subaru Impreza WRC S14 1:01.43,42. Anders Grondal/Maria Andersson (N/S) Subaru Impreza WRC S10 +1.14,13. Eyvind Brynildsen/Denis Giraudet (N/F) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.04,4 (1. N4)4. Christian August Selmer/Nils-Henrik Holmen (N) Ford Focus RS WRC 05 +3.12,15. Martin Stenshorne/Ove Johnny Andersen (N) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.21,4 (2. N)6. Sveinung Bieltvedt/Roger Eilertsen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.53,6 (3. N4)7. Andreas Mikkelsen/Ola Floene (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.57,7 (4. N4)8. Bernt Kollevold/Veronica Engan (N) Mitsubishi Lancer Evo IX +4.59,7 (5.N4)9. Anders Kj?r/Trond Svendsen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +5.07,9 (6. N4)10. Trond Svenkerud/Tom André Haldammen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +5.38,5 (7. N4)
Průběžné pořadí šampionátu po 3. závodě sezony:Skupina A, 4WD 2000cc: 1. Mads Ostberg 60, 2. Selmer 53, 3. Bentzen 41, 4. Grondal 38, 5. Moan 33, 6. Morten Ostberg 30.Skupina N 4WD 2000cc: 1. Brynildsen 60, 2. Stenshorne 53, Mikkelsen 53, 4. Bieltvedt 37, 5. Svenkerud 31, 6. Lyseng 28
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?