 
            Mads Ostberg vyhrál již po druhé Numedalsrally, což ho katapultovalo do čela průběžného pořadí šampionátu v Norsku.
Pro Madse to ale nebyla jednoduchá cesta za vítězstvím. Na trati byl jako první a na některých zkouškách napadlo 4-5 cm čerstvého sněhu. Jeho Subaru S14 WRC tak bylo jakýmsi pluhem na trati. Vedení se po první zkoušce ujal PG Andersson s Fabií WRC, to netrvalo dlouho, když se již na dalším testu do chladiče jeho Fabie dostal sníh a PG se rozhodl odstoupit. Vedení se tedy ujal Anders Grondal na Subaru S10 WRC, ani on ve vedení dlouho nevydržel, protože se na RZ 4 roztočil a ztratil tak vedení. Ostberg zajel šest nejrychlejších časů v řadě a vyhrál o více jak minutu před Grondalem, který pak již nechyboval. Výsledky Numedalsrally 2009:1. Mads Ostberg/Ole Kristian Unnerud (N) Subaru Impreza WRC S14 1:01.43,42. Anders Grondal/Maria Andersson (N/S) Subaru Impreza WRC S10 +1.14,13. Eyvind Brynildsen/Denis Giraudet (N/F) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.04,4 (1. N4)4. Christian August Selmer/Nils-Henrik Holmen (N) Ford Focus RS WRC 05 +3.12,15. Martin Stenshorne/Ove Johnny Andersen (N) Mitsubishi Lancer Evo IX +3.21,4 (2. N)6. Sveinung Bieltvedt/Roger Eilertsen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.53,6 (3. N4)7. Andreas Mikkelsen/Ola Floene (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +3.57,7 (4. N4)8. Bernt Kollevold/Veronica Engan (N) Mitsubishi Lancer Evo IX +4.59,7 (5.N4)9. Anders Kj?r/Trond Svendsen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +5.07,9 (6. N4)10. Trond Svenkerud/Tom André Haldammen (N) Subaru Impreza WRX STI N14 +5.38,5 (7. N4)
Průběžné pořadí šampionátu po 3. závodě sezony:Skupina A, 4WD 2000cc: 1. Mads Ostberg 60, 2. Selmer 53, 3. Bentzen 41, 4. Grondal 38, 5. Moan 33, 6. Morten Ostberg 30.Skupina N 4WD 2000cc: 1. Brynildsen 60, 2. Stenshorne 53, Mikkelsen 53, 4. Bieltvedt 37, 5. Svenkerud 31, 6. Lyseng 28
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?