V některých médiích se objevil neoficiální seznam přihlášených na Portugalskou Rally čítající 74. Posádek. Tomuto počtu přispívá fakt, že se na start postaví jak jezdci JWRC tak PCWRC.
V kategorii WRC by se na start mělo postavit osmnáct posádek. K již tradičním účastníkům se připojí navrátivší se Marcus Gronholm, který usedne za volant Subaru Impreza WRC a jezdci dvou rodinných klanů Van Merksteynů a Kuipersů.Mezi čtrnácti vozy produkčního šampionátu by měla být velká konkurence. Vítězství z Norska by měl obhajovat Patrik Sandell se Škodou Fábia S2000. Dalšími spolufavority by měli být Eyvind Brynildsen s Lancerem EVO 9, náš Martin Prokop se stejným vozem a také Patrik Flodin s vozem Subaru Impreza. Čeřit vodu by měli domácí Bruno Magalh?es s Peugeotem 207 S2000 a Ricardo Moura s evo devítkou startující na divokou kartu. Zapomenout samozřejmě nesmíme na další naše zástupce, Martina Semeráda a Míru Tarabuse, u kterého by se na horkém sedadle spolujezdce měl objevit někdejší codriver Jana Kopeckého, Filip Schovánek. Martin Semerád pojede tuto soutěž poprvé pod hlavičkou Pirelli Star Drivers a měl by se objevit za volantem Mitsubishi Lancer EVO X stejně jako dalších pět vítězů PSD.
V JWRC by se na start mělo postavit jen sedm posádek, což znamená, že ten kdo jen dojede, získá body. Z pohledu českého fanouška by měla být tato rally ještě zajímavější, protože na neoficiálním seznamu se objevila dvě zajímavá jména a to Josef Peták s vozem Citroen C2 S1600 a Daniel Honda se stejným vozem.
Bruno Magalh?es na loňské Rally Portugal
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?